mY p!c

mY p!c

~ s0 SwEEt ~

tWiTt..... twitt.....

cinta tak seharusnya bersama
kerana cinta sejati
tetap akan mekar di dalam hati
walau org yang kita cinta dan sayang
tak berada di sisi kita lagi
dan tak di miliki
ini lah CINTA SEJATI.....

Monday, November 29, 2010

AkU TeTap AkuE

        kdg2 aku sukar tuk megerti kan apa itu CINTA..... perlukah wujud dlm dri ini @ biarkan sj sume itu blalu..
CINTA kdg2 mnyusahkan hid0p.... Aku rs hid0p ku sdh cukup sempurna ngn sume nyer... CINTA kn ALLAh yg pasti akan kekal hingga ker akhir hayat.. tu Lah CINTA yg sbnar. 

            Terlalu sukar tuk tafsirkan ape yg aku perlukan dlm hidop ini .. skrg aku hya ikut sume kt ati..... ape yg hati aku rs pt0t bwat pasti aku akan lakukan.... sume yg berlaku  skrg telah mjadi kan sorg yg lgi keras kpala.... tegas dlm sume hal.... hya ikut kta hati.... keputusan aku tiada sapa2 bleh ubah... Aku hya jd dri ku... xkn pedulikan sgala hal yg  remeh temeh .... dh xpeduli apa kata org...
ITU LAH AKU SEKARANG........

No comments:

Post a Comment